Thursday 11 August 2011

Βάπτιση με θέμα Πεταλούδες!!Baptism party decorations,guest book,invitation with themed Butterflies!!

                                   




                           


Hi everyone!These are more photos of my creations from sweet Zoe's Baptism party.The theamed are butterflies.
Thanks Nikolas&Kalliopi for trusting me make the decorations,invitations and guest book.
I wish your little princess be blessed with lots of health and happiness!
I hope you like my creations!See you when I turn back from vacations next week.Kisses to my friends in Sweden!Have a nice time!
Thanks for stopping by visit my blog!
Γεια σας φίλοι μου,αυτές είναι οι δημιουργίες μου για την βάπτιση της πολύ γλυκιάς Ζωής,( προσκλητήριο, ευχολόγιο,διακόσμηση στο τραπέζι) το θέμα ήταν  πεταλούδες από τα αγαπημένα μου.
Ευχαριστώ πολύ τους γονείς Νικόλα&Καλλιόπη που με εμπιστεύτηκαν.
'Ευχομαι στην μικρή πριγκίπισσα να είναι ευλογιμένη,με υγεία και ευτυχία!
Ελπίζω να σας άρεσαν οι δημιουργίες μου θα τα πούμε πάλι την επόμενη εβδομάδα όταν επιστέψω από της διακοπές καλά να περνάτε όπου κι αν βρίσκεστε!


Παναγιώτα


10 comments:

  1. Υπέροχη δουλειά!!

    ReplyDelete
  2. Ήταν πραγματικά κάτι το πανέμορφο, εμείς ευχαριστούμε! Όλοι ξετρελάθηκαν, μεγάλοι και μικροί! Έδωσες χρώμα, κέφι, δημιούργησες μία υπέροχη ρομαντική ατμόσφαιρα! Ευχόμαστε και σε εσένα ό,τι επιθυμείς, και σε άλλες υπέροχες δημιουργίες!

    ReplyDelete
  3. Όλα υπέροχα!!!!μπράβο σου!!!

    ReplyDelete
  4. όλα εγιναν υπέροχα Γιώτα μου!!!!
    γεια στα χεράκια σου!!! να ζήσει η νεοφώτιστη και να την χαίρονται οι γονείς της!!!!

    ReplyDelete
  5. απιθανα ολα! με την καθε λεπτομερεια!!!φοβερη δουλεια!

    ReplyDelete
  6. Great job ! lots of work went into this and the outcome is beautiful am sure your friends loved it./
    Such pretty colours and the butterflies are gorgeous.

    Marie

    ReplyDelete
  7. Υπέροχα!!! Γεια στα χεράκια σου!
    Να ζήσει η μικρούλα!

    ReplyDelete
  8. Παναγιώτα σ'ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια! Και φυσικά δέχομαι το δώρο σου!!! Λες όλα αυτά σχετικά με τα γραμματόσημα να είναι το κίνητρο για μια καινούργια συλλογή;;; Μακάρι....Αν και η ψυχή μου δεν μπορεί να ξεχάσει εκείνη, την πρώτη συλλογή!
    Μπαίνοντας στο σπίτι μου τότε και βλέποντας την ανακατωσούρα δεν κατάλαβα ότι έλειπαν τα γραμματόσημα και τα νομίσματά μου! Σκέψου πως ένιωσα την άλλη μέρα όταν άρχισα να μαζεύω τα συρτάρια και διαπίστωσα ότι είχαν εξαφανιστεί οι συλλογές μου!!! Και όχι για την οικονομική αξία τους....δεν ξέρω καν αν είχαν κάποια...Φαντάζομαι ότι με καταλαβαίνεις, μόνο ένας συλλέκτης μπορεί!
    Στείλε μου το μέιλ σου στο marinaslifefamily@gmail.com για να σου στείλω και εγώ τη διεύθυνσή μου!
    Σ'ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια για τις κατασκευές σου!!!!

    ReplyDelete
  9. ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. I love your projects you make great things.

    Hugs Erna

    ReplyDelete

Back 2 school!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...