Saturday 2 October 2010

Βιβλίο Ευχών Γάμου (Guest Book)




Last week I made this guest book for a marriage!You saw some of the pages!The wedding decoration colors was fuchsia and brown.
I wish you Basil & Nadia a lifetime of  h a p p i n e s s  together . .
Thanks for stopping by to visit my blog!!
Tην προηγούμενη εβδομάδα έφτιαξα αυτό το Βιβλίο Ευχών Γάμου!Eίδατε μερικές από τις σελίδες του!Τα χρώματα της διακόσμησης του γάμου ήταν το φούξια και το καφέ.
Έυχομαι στον Βασίλη και την Νάντια μια ζωή ευτυχισμένοι μαζί . .
Ευχαριστώ που σταματήσατε για να επισκεφθείτε το blog μου!!

Panagiota


9 comments:

  1. What a lovely wedding book! Bravo Panagiota!

    ReplyDelete
  2. Σοβαρά τώρα: εξελίσσεσαι σε μορφή των ευχολογίων! Κάθε ενα έχει τη σφραγίδα σου, και αν δεν τα δω ακόμα μπορώ να καταλάβω ότι είναι δικό σου!! Μπράβο, Γιώτα μου, τι άλλο να πω... σ' αυτό που κάνεις είσαι από τις καλύτερες και νομίζω ότι αυτό είναι που μετράει!!!

    ReplyDelete
  3. Μου αρέσει πάρα πολύ Γιώτα!!!
    Το χαρτί στο εξώφυλλο είναι τέλειο! Μπράβο!

    ReplyDelete
  4. Yπέροχες λεπτομέρειες!!! Εξαιρετική σύνθεση !! Να ζήσουν τα παιδιά

    ReplyDelete
  5. θα συμφωνήσω με τη μελένια! πολύ σικάτα και επαγγελματικά τα βιβλία ευχών σου!

    ReplyDelete
  6. Πολυ προσεγμενη δουλεια Γιωτα!Μπραβο!!!

    ReplyDelete
  7. πολυ ομοργο υο βιβλιο ευχων Παναγιωτα! το γουξια με το καφε ειναι τελειος συνδιασμος.. μου αρεσει που η εσωτερικη διακοσμηση ειναι απλη.

    ReplyDelete
  8. Τέλειοοοοο!!!!!!
    Έχω ενθουσιαστεί με τον συνδυασμό χρωμάτων που έκανες Γιώτα μου! Η εσωτερική διακόσμηση είναι πολύυυυυυ όμορφη,δεν είναι φορτωμένη είναι τόσο όσο πρέπει.
    Μπράβο!!!

    ReplyDelete
  9. Θα συμφωνήσω με τα κορίτσια, ότι αυτά που φτιάχνεις, έχουν την σφραγίδα σου και ακόμα κι αν δεν δω ότι είναι από σένα, θα το καταλάβω! Μπράβο σου!!!!

    ReplyDelete

Back 2 school!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...